Gespecialiseerd in material handling van LINDE en TOYOTA

H100 – H180 D De Agile zwaargewicht

Hanteer zware ladingen nauwkeurig en snel

De H100 – H180 D IC-trucks kunnen zelfs de zwaarste ladingen precies, snel en kostenefficiënt transporteren, waardoor een concurrentievoordeel wordt behaald op het gebied van handlingprestaties. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door de hydrostatische aandrijving van Linde, waarmee zware trucks met een nauwkeurigheid van millimeter kunnen worden verplaatst. De bestuurder kan snel en soepel schakelen tussen achterwaartse en voorwaartse beweging, terwijl moderne dieselmotoren een hoog koppel en een laag brandstofverbruik garanderen.

eigenschappen

Grote glasruiten en de gebogen voorruit bieden de bestuurder een uitzonderlijk zicht - en hetzelfde geldt voor de achterzijde, omdat het voorzichtigheidsgeoptimaliseerde tegengewicht de dode hoek achter de truck drastisch heeft verkleind. Bovendien staat de bestuurderscabine precies in het midden naar voren gericht. De bewaking van de stoelen vergrendelt de operationele en aandrijfhydraulica wanneer de bestuurder niet in de vrachtwagen zit. Wat meer is, wanneer de zware vrachtwagen achteruit rijdt, klinkt een helder (85 dB) signaal, waardoor andere vrachtwagens en mensen te voet worden gewaarschuwd.

  • Uitstekend zicht rondom
  • Stoelbewaking
  • Contragewicht en mast geoptimaliseerd voor zichtbaarheid
  • Automatisch aangeslagen parkeerrem

Bij het ontwikkelen van deze zware laadtruck was ons doel om een ergonomische werkruimte te creëren. Daarom is de bestuurderscabine bijvoorbeeld ontkoppeld van het chassis en de motor door talloze rubberen lagers, waardoor de bestuurder minder trillingen en schokken voelt. Functies zoals de in hoogte verstelbare armleuningen en stuurkolom, en de verstelbare stoel met hydraulische ophanging, zorgen allemaal voor een ergonomische werkplek. De dubbele pedaalbesturing van Linde verlicht het dagelijkse werk van de bestuurder, vereist slechts lichte pedaalbewegingen en voorkomt vermoeidheid.

  • Gummilager entkoppelt Fahrerhaus
  • Hydraulischer gefederter Sitz
  • Minimaler Aufwand zur Bedienung des LKWs
  • Höhenverstellbare Armlehnen und Lenksäule

Power on demand: het principe dat de H100 - H180 D IC-trucks onderstreept - het motortoerental wordt geregeld op basis van de benodigde hoeveelheid stroom. Dit betekent dat de motor altijd in het meest efficiënte bereik rijdt, waardoor brandstof wordt bespaard. De soepele Linde hydrostatics zorgen voor uitstekende wegligging, omdat de bestuurder kan accelereren zonder de koppeling of versnellingen in te schakelen en de truck automatisch tot stilstand komt zodra de voet van de bestuurder het pedaal verlaat. Bovendien zorgt Linde Load Control ervoor dat ze de hefhoogte en vorkpositie precies kunnen regelen.

  • Dieselmotoren met hoog koppel
  • Laag brandstofverbruik
  • Hydrostatische directe aandrijving
  • Nauwkeurige belastingbewegingen met Linde Load Control

Niet alleen is de Linde hydrostatische directe aandrijving slijtagevrij, hij werkt ook zonder een transmissie, koppeling, differentieel of trommelremmen. Hierdoor worden de onderhoudskosten van de truck aanzienlijk verlaagd. De servicelader aan de zijkant zorgt voor snel onderhoud en biedt de monteur directe toegang tot verschillende filters, batterijen, de ruitensproeiervloeistoftank en de diagnoseconnector. De bestuurderscabine kan ook zijwaarts worden gekanteld met behulp van een elektro-hydraulische pomp om werkzaamheden in het motorcompartiment uit te voeren.

  • Slijtvrije schijf
  • Aan de zijkant gemonteerde servicebox
  • Eenvoudig toegankelijk motorcompartiment

Technische fiche

Model loadcapaciteit/Lading Afstand loadcentrum Eindgangbreedte, met / zonder lading
H100/1200 10.0 (t) 1200 (mm) 8062 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H100/600 10.0 (t) 600 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H120/1200 12.0 (t) 1200 (mm) 8062 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H120/600 12.0 (t) 600 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H140/1200 14.0 (t) 1200 (mm) 8107 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H140/600 14.0 (t) 600 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H150/600 15.0 (t) 600 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H160/1200 16.0 (t) 1200 (mm) 8434 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H160/600 16.0 (t) 600 (mm) 29.7 / 30 (km/h)
H180/600 18.0 (t) 600 (mm) 29.7 / 30 (km/h)

optiesoptional equipment

Bijlagen

Meerdere palletklemmen, rotators, klemborden, draagpennen en nog veel meer zijn allemaal beschikbaar.

Vork vervoer

Het assortiment omvat mechanische en hydraulische vorksleden, modellen met extra zijdelingse liften in zijdelingse positie, kantelbare, asgeleide vorksleden en alles daartussenin.

Multifunctioneel vorkenbord

Dieser Gabelträger kann mit bis zu sechs Hydraulikkreisläufen ausgestattet werden, wodurch ein unglaublich breites Spektrum an Transport- und Gabelvorgängen möglich ist: Seitliche Bewegung des gesamten Gabelwagens - auch wenn beide Gabeln extern positioniert sind - individuelle Bewegung bestimmter Gabeln und vieles mehr .

Roterende cabine

De hele cabine kan tot 65 graden met de klok mee en 180 graden tegen de klok in worden gedraaid. Dit zorgt ervoor dat de chauffeur altijd een optimaal zicht heeft op de lading en de reisroute in elke toepassing en zonder een ongezonde houding aan te nemen. De cabine kan continu worden gedraaid met behulp van de joystick of om posities in te stellen met behulp van vier knoppen.

Hef de cabine op

De bestuurderscabine kan tot elke hoogte tot 2,5 meter worden verhoogd. Dit geeft de bestuurder een beter zicht op de lading en hun werkomgeving, waardoor ze goederen veiliger kunnen vervoeren. De rijsnelheid wordt automatisch verlaagd als de cabine wordt geheven.

Laad het scherm

De huidige belasting zoals gedetecteerd door de sensoren wordt weergegeven op het 7-inch kleurendisplay van de truck, dat standaard wordt meegeleverd.

Radar Eye

Sensoren bewaken het achterste gedeelte van de truck tijdens het achteruitrijden en waarschuwen de bestuurder voor bewegende of stationaire obstakels via een optisch en akoestisch signaal. Het bereik voor het waarschuwingssysteem kan worden aangepast.

Blokverwarming

Vrachtwagens in deze productlijn beschikken over een elektrische bijstookverwarming die onafhankelijk van elkaar of aangedreven door de dieselmotor kan zijn.