Receptionist(e) (m/v/x) (Halftijds)

Receptioniste

Kempens Heftruckbedrijf is sinds 1986 een gevestigde waarde in de wereld van heftrucks, grondverzetmachines, service en verhuur. Om ons team verder te versterken zoeken we een halftijdse onthaalmedewerker die zorgt voor een professionele eerste indruk en een vlekkeloze administratieve ondersteuning.

Ben jij klantvriendelijk, nauwkeurig en op zoek naar een gevarieerde halftijdse functie? Spreek en schrijf je vlot Nederlands én Frans? Dan pas jij helemaal binnen ons team.

Jouw functie

Als onthaal- en administratief medewerker ben je het eerste aanspreekpunt van ons bedrijf. Je werkt onder leiding van de personeelsdienst en staat in voor zowel receptiewerk, klantencontact als administratieve taken. Je houdt het hoofd koel bij drukte en communiceert professioneel in zowel Nederlands als Frans.

Jouw takenpakket

Receptie & telefoonbeheer

  • Beantwoorden en doorschakelen van inkomende oproepen in NL & FR
  • Klanten en leveranciers professioneel te woord staan
  • Telefonie heeft prioriteit: je bent een belangrijke schakel in onze klantenservice

Onthaal van bezoekers

  • Ontvangen van klanten, techniekers en leveranciers
  • Correct doorverwijzen of zelf verder helpen
  • Zorgen voor een vriendelijke, professionele eerste indruk

Administratie & documentbeheer

  • Printen, kopiëren, scannen
  • Agendabeheer
  • Afprinten & inboeken van aankoopfacturen onderdelen
  • Dagelijkse postverwerking
  • Klassement van CE-documenten en werkorders

Mail- & facturatiebeheer

  • Beheer van de info-mailbox
  • Administratieve verwerking facturatie: klassement en inscannen van orders

Operationele ondersteuning

  • Bestellen & beheren van werkkledij
  • Bestellen van broodjes, warme maaltijden, drank, koffie en bureaumateriaal
  • Up-to-date houden van interne documenten (telefoonlijst, lockers, …)
  • Inschrijvingen machines & administratieve aanvragen

Extra taken na evaluatie

  • Opvolgen van herinneringen & aanmaningen
  • Beheer van verzekeringen

Wie zoeken we?

  • Je bent communicatief sterk, klantgericht en professioneel
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Frans
  • Je werkt nauwkeurig en behoudt overzicht
  • Je houdt van afwisseling tussen receptie, administratie en ondersteuning
  • Je bent stressbestendig en schakelt snel tussen taken
  • Je werkt graag halftijds

Wat bieden wij jou?

  • Een gevarieerde halftijdse functie in een stabiel familiebedrijf
  • Een warm, collegiaal team met korte communicatielijnen
  • Ondersteuning en opleiding door ervaren collega’s
  • Marktconform loon en mogelijkheid tot uitbreiding van takenpakket
  • Een werkplek waar jouw inzet écht een verschil maakt

Interesse?
Contacteer Marleen van de Water (HR Manager) via + 32 13 35 09 09 of stuur je CV + motivatie naar personeel@khb.be

Contact

Tewerkstellingsadres

Solliciteer nu

"*" indicates required fields

Max. file size: 60 MB.

Download jouw gratis TCO calculator

Download jouw gratis checklist

Configureren & Contact

Adviesgesprek aanvragen